Case

ALIVE

Tour og festival i det danske sommerlandskab

Sommeren ’22 og ’23 stod vi i samarbejde med eventbureauet, ALIVE, for afviklingen af sommerlige events med tusindvis af glade gæster i det danske sommerlandskab.

Til to af arrangementerne i Haderslev og Nyborg var Tour de France ’22 omdrejningspunktet for festlighederne. I Nyborg installerede vi tre VIP-områder, hvor det ene havde udsigt til målstregen, så gæsterne kunne se afslutningen på dagens etape – alt imens de nød kølige drinks og snacks fra vores hænder.

Til et tredje arrangement i ’22 kunne en stor dansk virksomhed fejre 90-års fødselsdag for 5.000 ansatte på en udendørs festivalplads i Billund.

Midt imellem koncertoplevelser med danske kunstnerne fra øverste hylde stod vi klar med forskellig slags streetfood. Maden kunne bestilles via en app, så gæsterne selv kunne vælge, hvad de ville have – på den måde var maden frisklavet, fra først til sidst, og vi undgik madspild.

  • Type af arrangement
    Personalefester og Tour de France-events
  • Anledning
    Forskellige events i sommeren ’22 og ’23 i samarbejde med eventbureauet ALIVE
  • Deltagere
    10.000+
  • Location
    Tour de France-ruten og udendørs koncertområde i Billund
  • Mad
    Flæskestegssandwich, poké bowl, sandwich med varmrøget laks, paneret kyllingeburger, gastro-toast, sønderjysk frokostboks & grillpølser